تو به من خندیدی و نمی دانستیمن به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدمباغبان از پی من تند دویدسیب را دست تو دیدغضب آلود به من کرد نگاهسیب دندان زده از دست تو افتاد به خاکو تو رفتی و هنوزسال هاست که در گوش من آرام آرامخش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارمو من اندیشه کنان غرق در این پندارمکه چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت..#حمید_مصدق دلنوشته هایم را با دل نوشتم ...
ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال میکنید
برچسب: سیب,سیبل جان,سیبچه,سیب زمینی,سیبل کن,سیب سرخی,سیب موزیک,سبیل,سیب زمینی تنوری,سیبل, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 0:07